- Formulari Alcalde Contesta
Formulari Alcalde Contesta
L'Alcalde contesta
Tot i que l’alcalde s’esforça a contestar totes les preguntes dins d’un marge de temps prudencial, us aconsellem que, si necessiteu una resposta immediata o urgent, us adreceu telefònicament al Gabinet d’Alcaldia (96-282 40 16) o a la dependència municipal que du l’assumpte.
Si no sabeu quina és, demaneu a Informació (96-282 40 15) que us hi posen en contacte.
La utilització d’este servei, per part de qualsevol ciutadà, és totalment voluntària i, per tant, les dades personals que fan falta per a tramitar les peticions (nom i cognoms, DNI i correu electrònic) requereixen el consentiment de l’afectat. Per això, llegiu la informació següent i, si hi esteu d’acord, hi doneu el consentiment.
Responsable Qui és el responsable del tractament de les vostres dades personals?
Dades de contacte i identitat del responsable del tractament:
Identitat: Alcaldia Presidència de l'Ajuntament de Tavernes de la Valldigna
Adreça postal: Plaça Major, 1 46760 Tavernes de la Valldigna (València)
Correu electrònic: gabinetalcaldia@tavernes.org
Qui és el delegat de protecció de dades de l'Ajuntament i com us hi podeu posar en contacte?
Adreça postal: la mateixa que la del responsable del tractament
Correu electrònic: dpd@tavernes.org
Finalitat Amb quina finalitat es tractaran les vostres dades personals?
L'Ajuntament tracta les dades personals proporcionades (nom i cognoms, DNI i correu electrònic) únicament i exclusivament per a tramitar la vostra petició en este servei “Tertúlia amb l’alcalde”.
Amb la informació facilitada no s'elaborarà cap perfil ni es prendran decisions automatitzades sobre la base d'este perfil.
Quant de temps conservarà l'Ajuntament les vostres dades?
Les dades personals identificatives del sol·licitant es conservaran durant un mes a partir de la resposta que es proporcione, o durant els quinze dies següents a mantenir la tertúlia amb l’Alcalde.
Legitimació Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
El consentiment que l’afectat expressa a través d’una acció clara, llegible i afirmativa.
Destinataris: A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
No està prevista la cessió o comunicació expressa de les dades personals recollides, més enllà de l'obligació legal d'accés que tenen els usuaris dels serveis administratius competents per a tramitar la sol·licitud. I de l'accés que en l'exercici de les seues funcions puguen fer els membres de la corporació en les seues funcions de govern i control i fiscalització municipal.
Drets: Quins són els vostres drets quan ens faciliteu les dades?
- Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació si este Ajuntament tracta dades personals que li concerneixen o no.
- Les persones interessades tenen dret a accedir a les seues dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió quan, entre altres motius, les dades ja no siguen necessàries per a les finalitats per a les quals es van arreplegar.
- En determinades circumstàncies, els interessats podran sol·licitar la limitació del tractament de les seues dades; en este cas, únicament es conservaran per a l'exercici o la defensa de reclamacions.
- En determinades circumstàncies i per motius relacionats amb la seua situació particular, els interessats podran oposar-se al tractament de les seues dades. Este Ajuntament deixarà de tractar-les, excepte per motius legítims imperiosos, o l'exercici o la defensa de possibles reclamacions.
Comunicació amb l'Alcalde