Ajuntament de Tavernes de la Valldigna

T'escoltem

Sol·licitud de carnet de lector de la XLPV

 
DETALL PROCEDIMENTAL DEL TRÀMIT:
Sol·licitud de carnet de lector de la Xarxa de Lectura Pública Valenciana
Què es pot sol·licitar Qui pot sol·licitar-ho ?
Es paga algun tipus de taxa? Quan s’ha de sol·licitar?
Com es presenta la sol·licitud? Què s’ha de presentar?
Com es tramita? Quins recursos són procedents contra la resolució
Informació complementària Fonts jurídiques i documentals

DOCUMENTS ASSOCIATS


      Model de sol·licitud de carnet de lector de la Xarxa de Lectura Pública Valenciana

► Què es pot sol·licitar? (nom i objecte del tràmit)

Nom del tràmit

Sol·licitud de carnet de lector de la Xarxa de Lectura Pública Valenciana.

Objecte del tràmit

Utilitzar els serveis de la Biblioteca Pública Municipal de Tavernes de la Valldigna i de la resta de biblioteques incloses en la Xarxa de Lectura Pública Valenciana. A més, permet la creació i actualització de la base de dades de lectors

Qui pot sol·licitar-ho?
Qualsevol persona. En el cas dels menors és necessària l’autorització dels pares o tutors.
Es paga algun tipus de taxa?
No.
Quan s’ha de sol·licitar?
Termini de presentació
Durant tot l’any
Com es presenta la sol·licitud?

• En el taulell d’informació de la Biblioteca Pública Municipal de Tavernes de la Valldigna (horari de dilluns a divendres de 10 a 13 hores i de 15 a 20 hores)
• Esta sol·licitud actualment no es pot presentar en línia (on-line).

Què s’ha de presentar?
      Formulari carnet de lector
• 1 foto o fotocòpia de carnet en color
Modificació:
• Cal informar la biblioteca de qualsevol canvi en les dades aportades per tal de mantenir actualitzada la base de dades de lectors.
• Es pot sol·licitar un canvi d’adscripció de la biblioteca.
Com es tramita?

Inscripció:

La sol·licitud d’inscripció es tramitarà conforme a la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

Renovació:

Este tràmit permet actualitzar les dades dels lectors i la renovació del carnet de lector. La validesa del carnet és de dos anys; passat este termini, cal sol·licitar la renovació per a poder utilitzar els serveis tant de la Biblioteca de Tavernes de la Valldigna com de la resta de biblioteques de la XLPV.

Dependència administrativa municipal que tramita la sol·licitud

Activitat d’Arxiu i Biblioteca

Passeig de Lepant, s/n

Tavernes de la Valldigna

962823176

Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Quins recursos són procedents contra la resolució.
Informació complementària.

El titular del carnet podrà recollir-lo en la biblioteca transcorreguts cinc dies des de la data de la sol·licitud. En el moment de recollir el carnet el lector pot demanar la clau d’usuari per a poder accedir als serveis virtuals de la biblioteca (consulta i renovació de préstecs, suggeriments d’adquisicions, etc.)

Fonts jurídiques i documentals

      Reglament de la Biblioteca ƒ

      Normativa de préstec de la XLPV

 

 

Pàgina actualitzada 17/05/2013

 

Ajuntament de Tavernes de la Valldigna 2012 · Tots els drets reservats
Plaça Major, 1 · 46760 València · TLF. 96 282 40 15 · FAX. 96 282 20 27
Avís legal